Pappsi!

Fredagkväll... Mange ser på nåt nerladdat UFC så jag passar på å surfa lite. Jag är inte ett dugg intresserad av å se karlar halvt slå ihjäl varann, no thanks.
Börjar känna mig lite sleten, så det är nog snart läggdags här för min del, fredag till trots.
Var en snabbis på jobb idag å hälsade på, köpte lampor till bilen...ajdå, kanske på tiden? Och skattemärket med sin illröda 11 kanske borde på en vacker dag oxå? "jag ska bara...."
Glömde mobilen hemma så jag fick ila hem å hämta innan jag körde till Ciliah på semlefika :) Mkt trevligt!
Ilade sen vidare ner till stan där jag mötte upp Mange utanför familjerätten där vi alltså idag skrev på faderskapspapper...å skrev på om att vi ska ha delad vårdnad av lillpys.
När jag ändå var på stan köpte jag ett par vantar och tre bodys till pys....sen var han för tung å bära på (i babyskyddet) så jag fick bege mig hemåt...
Försökt städa lite här men har gått sådär, plockat mest iaf så får vi städa lite gemensamt imorron.
Svärisarna kommer ner imorrn å stannar över helgen å då vill jag faktiskt inte att det ska se ut som värsta Gaza :(
Nähä... sova eller plocka lite till?
Sova låter faktiskt mer lockande.....för på teve  är ju verkligen ingenting att titta på? Vill se reprisen på RAW (jag ÄLSKAR ståupp!) men den börjar först om 35 min å då lär jag va i en rosa värld på min kära kudde.

Wherever I lay my head, that´s my home.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback