Snooorcrawka

Vaknar idag och har en piiipig liten son :( Nosen är full av snorkråkor! Inte så han är heltäppt, men det viner lite fint när han andas. SUCK!
Trött kille, men det är ju mkt dumt att somna?! Så vi kämpar med sömnen både han och jag...jag kämpar för att få honom att somna - han kämpar frenetiskt mot att somna.
Har väl tänkt att ta en promenix, men då min frulle idag består av 2 koppar kaffe (fy mig!) så kommer jag kollapsa om jag går på powerwalk innan jag fått lunch i magen.
Planer på att gå å handla lite frukt o grönt samt b
löjor iaf...vart vi hamnar är en bra fråga! Lite sugen på att gå till Özen för där finns så mkt gott å billigt.

Jag har kommit fram till att min lilla påsmage inte alls är ok längre, så idag har jag börjat dagen med att väga mig och ska (om puttifnasken fortfarande sover när jag skrivit klart) mäta stuss å ta magmått för nu måste det hända nåt.
Har gått ner väldans mkt kilon redan, men de som är kvar sitter bara så fel fel fel!
Egentligen borde jag pressa mig själv lite genom att skriva ut nuvarande vikt och målvikt här i bloggen, men jag vågar inte riktigt... kan iaf säga att jag har knappt 6 kg till målvikten om man ska tro på vågen härhemma.
Allt är iofs bättre än de 95 tunga kilon jag bar på i december, men man måste ju själv må bra oxå!

Det annalkande 35-årspartajet, barndopet (jo nu jävlar ska JAG ta tag i de här dumheterna!) och att vi ska gå å ta studiofoton pressar ytterligare lite!

Idag är det TRE veckor sedan jag felanmälde våra fönster till Hbg-hem... tre j*vla veckor!
Jag undrar om de gjort något åt dörren upp till vindsförråden som jag oxå felanmält...eller det kanske är meningen att man ska få panik däruppe då man tror att man låst sig inne?!


Näe, bäst å passa på å få lite gjort istället för å sitta här å såsa!




Edvin är 10 veckor idag!
Här syns han med sina sängkamrater fr.v:
Råttan, läskig kamrat som pappa köpt på Ikea på pin kiv
Lejonet Carl, fick den av mormor å morfar på namnsdagen, därav namnet
Kaninen Harry, den bara heter så sen kusinerna(?) hade likadan, fått av farmor
Nallen Sylvester som egentligen är mammans som hon fått av farmor
Snuttenallen Da-Da som vi oxå fått av farmor




Trots en lite snorig snok är det för det mesta en glad kille...de där benen är aldrig stilla numera!
Kan det bero på dessa kanske?



Vi skrattar gott åt att Mange inte visste vad dropparna hette utan kallade dem ADHD-droppar ;)








Kommentarer
Postat av: Evelina

HaHa, adhd droppar fniss

2009-02-23 @ 18:41:53
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback