snuvad och stuvad

Nu är jag trötter :( Blev snuvad på vår goa sovmorron imorse...hade tid hos BVC vid kvart i nio, 2månaderskontroll å så.
Iväg kom vi, minus 8 ute så kiddo fick stuvas in i massa varmt. Tackålov ganska så vindstilla och solsken.
Kom dit, vi passade på å väga å mäta innan läkarn skulle undersöka honom...hon undra om jag hade en filt med mig som jag kanske kunde ta honom i under tiden vi väntade in läkarn, så slapp jag klä på å av honom en massa i onödan...
Fick vänta...å vänta....å vänta...på läkarn som tydligen skulle komma med tåg från Lund. Vi tänkte att tåget kanske är lite sent nu när det är kallt och har snöat så. Tydligen har läkarn en läkarstuderande med sig som gör praktik å denne kom med tåget från Lund som var 20 min sent...men...ingen läkare...å hon svara inte i mobil å fanns ingenstans att nå. Så efter en timme i väntrum tog vi vårt pick å pack å gick hem igen...snuvade på vår läkarkontroll :(
Så nu blir det väl till å boka om å hoppas på bättre tur nästa gång.

Har tvättat lite, slut på bodys till kiddo...nya blöjorna vi köpt har lett till vissa olyckor :( Så vi får nog gå tillbaka till Libero, funkat bäst hittills.
Liza har varit förbi en sväng ;) Trevligt att tjöta lite, ska försöka pricka in en soldejt imorrnkväll..haha. Behöver få lite färg känner jag, zombievitt klär mig inte!

Pysas har somnat här jämte i soffan så jag ska väl passa på å plocka lite med nåt...tvätt förslagsvis. BLÄÄ!


Är det nån som fyller år idag? Har en svag känsla av att det är det...isåfall grattis! Men vem...?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha det var också ett härligt sätt att gratulera folk. Tråkigt att ni fick sitta och vänta sådär i onödan på läkaren. Gud nåde om en annan skulle låta bli att dyka upp sådär..Hoppas du hade kul med tvätten;) Ha det bra / Sofie

2009-02-17 @ 20:46:00
URL: http://sofiesofie.blogg.se/
Postat av: Evelina

trist att vänta ionödan =/

Tänka tt lillplutten redan är 2 månader..galet va fort det går!!! kram

2009-02-18 @ 20:32:23
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback