Trött tröttare Sicka

Unge till å krångla om mornarna... :(
Jag är HELT slut som artist!

Gårdagen bestod av först läkarbesök med E, 2 månaderskontrollen. Allt såg fint ut och det är ett litet charmtroll vi har ;) De ska kolla om barnet ger svarsleenden när de gör den här kontrollen och Edvin fyrade av leenden så fort läkarn tittade på honom eller sa något. Hon tyckte han hade "härliga tjocka lår"...hmm... efter mor sin antar jag?! haha
Hade tid där vid halv nio så vi var uppe i ottan. (vakna var vi ju sen låååångt tidigare oxå dessvärre!)
Hem å hinkade kaffe och slappade lite innan vi krängde i vagnen i das auto och begav oss till A & A. Om/när vi får barn igen, påminn mig gärna att vi SKA ha en kombi OCH en annan vagn. Den vi har nu är skitbra i alla lägen utom när man ska kånka å stöka med den. Väger fan BLY!
Vi började vår promenaddejt med fika...haha...sällan? Men det var god fruktbuffé faktiskt, ja å så en lussebulle då ;)
Sen packade vi ihop oss och kidsen för att promenera bort till Babyproffsen. Lillskrutt fick en ny speldosa (då hans far varit lite våldsam och ryckt den gamla sönder å samman!), en turkos hare att titta på i vagnen, en blågul skallra i form av en hare, en oemotståndlig liten nalle med hjärta på och sen införskaffade vi äntligen en napp-snodd. Sån man fäster i kläderna så nappen aldrig trillar ner på golvet i tid å otid....eller försvinner för den delen!
Sen gick vi till bilen igen å åkte hem... min rygg dog totalt när jag skulle kånka i vagnen därbak :( invalido...
Har nog fortfarande ont efter min EDA...not good!
Kom knappt upp ur soffan senare på kvällen...å det var inte skönt att behöva vyssja rundor med E tills han somnade :(

Idag har äntligen Hbg-hem tagit tag i vår felanmälan! Så nu har vi lister i fönsterna!! var inte konstigt det läckte som ett såll...

nu vill e ha attention, mitt i maten som vaaaaanligt


ciao



Kommentarer
Postat av: Evelina

vad är det för vagn ni har? nyfiken

kram

2009-02-26 @ 20:21:35
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback