Har nåt fastnat därbak?

Sitter en skitnödig snubbe som gäst på tv4 å är bitter över vår blivande drottnings val av karl....Förenade monarkister företräder han visst. Sablars bakåtsträvare!
Jag följde sändningarna igår från tillkännagivandet. Sen var ju min buddy Dick Harrison med som "sakkunnig", roligare och märkligare prick får man leta efter!

Edvin var totalt däckad och sov säkert nästan 4 timmar efter vi varit på Capio. Tar på krafterna att gå på föräldragrupp!!
Tyckte väl det var lite krystat där, men det var trevliga mammor så vi ger massagen en chans om 2 v oxå. Är ju bara 6-8 träffar på ett år.
Så komiskt, för det första ansikte jag ser där är hon som låg granne med oss både på förlossning å perinatal. Assar var faktiskt större en sudden, men han vägde ju oxå över 5 när han föddes.
Sen hade vi ett kort mammasamtal, var inte mkt å säga...fullt rubbad ;) näe, men jag mådde prima tydligen.
Ramlade in på Lindex å Kappahl, kom hem med 3 brallor, en body å ett par vantar.

sur E här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback