Alltid något

Känner mig redan bättre, ingen frossa och inte nån större huvudvärk. Lite seg är man ju i pallet, men mest för man sover lite för lätt...Alltså inte lätt som i "jag-somnar-närsomhelst-varsomhelst", utan snarare att jag sover om nätterna men inte såpass djupt som jag bör för att vara utvilad. Sen är jag inte sån som kan somna på beställning och "passa på" när han sover om dagarna, när ska saker och ting då hinna bli gjorda?!?!
Idag har jag nu när lilleman sovit iaf hunnit städa på dass, sortera tvättberg och röja lite i köket.
Mange åkte till Lund för att köpa en tv, men ringde nyss å sa att den givetvis var slut...jahaja....nu skulle han till M å spela trummor.

Bloggmarodören vaknade här och är lite uttråkad/hungrig/i behov av ny blöja....så det är väl dags att sätta fart på mammaskrället låter det som...

Dagens:



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lille gossen... vill träffas snart =\

2009-01-04 @ 19:56:23
Postat av: Evelina

nämen guud! har ju bara bloggat via mobilen nästan det sista så har inte läst andra bloggar, så hade ju helt missat att lillkillen kommit till världen, stort GRATTIS! Sååå söt han är...nu måste jag läsa igenom hela din blogg som jag missat ju :-) kram

2009-01-07 @ 13:16:57
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback