En liten stund för mig själv...

Kulsprutan sover... vi har varit ute en sväng med vagnen, det enda som funkade för att söva honom idag. Sova är ju riktigt korkat, right?
(han kallas kulspruta för han låter lite som en ibland när han håller på å vaknar...haha kärt barn har MÅNGA namn...stackarn!)
Vi låg i sängen riktigt länge idag, tror jag gick upp först strax innan elva! Men då han vaknar vid tre och bökar och stökar fram till det att Mange sticker till jobbet så behöver jag/vi lite extra tid i bingen anser jag.

Fått en liten stund för mig själv... tagit tag i saker å ting, t.ex. ringt till TH å anmält att jag legat på sjukhus så man får liten men dock välbehövlig ersättning... ringt FK å fixat så jag ska få mina pengar på konto istället för på plusgiro-utbetalningar som är så jobbiga... försökte ringa till BVC här i området då de måste fått om bakfoten att vi ska gå dit, fick nån lapp hem om listning där, men ICKE...telefontid mellan 8-9 om mornarna...jahadu...
Hittade en lapp bland lappberget om att de ska komma å fixa med nåt här i lyan imorrn :( mellan halv åtta och tre....så hoppla, då kan man ju inte ligga å sova direkt!
"Rensning och injustering av ventilation" ?? jaha... så badrum och kök ska alltså städas ikväll....suck

Nu vaknade kulsprutan....a k a bloggmarodören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback