Feber?

Jag mår inge vidare hörrudu :(
Igår var vi uppe med tuppen (näe men vi ställde klockan på halv åtta) för vi skulle till bvc vid tio. Kiddo är en riktig sjusovare så vi fick väcka honom både två och tre ggr innan han slocknade igen i bilen ner.
2,5 vecka gammal och gått upp nästan ett halvkilo och blivit 1,5 cm längre.
Vi har valt att gå till Capio Cityklinik istället för bvc som ligger här närmast oss, blev bra bemötta så valet känns bra.

Det var ju kallt som i en isbjörns rövhål (tack Johan Glans=kung!) igår och när vi kom hem tog det flera timmar innan jag lakade upp :( Hade sån frossa som värker in i märgen...som övergick i svettande och elak huvudvärk.
Gick å la mig med huvudvärk och vakna idag med huvudvärk...piss!
Måtte det inte vara mjölkstockning?!
Kiddo har lite ont i magen och får panikskrik titt som tätt och det gör ju susen i skallen, NOT!

Däremellan är han en riktig solstråle, mkt mer och längre vaken och tittar sig omkring. Inte fullt sån mammagris som han varit heller utan accepterar pappsen mer och mer, vilket är sååå skönt!
(Men mamma är tveklöst bäst iaf...sådeså!)

Här blir det thaimat från ThaiCorner ikväll, M är iväg och hämtar nu. Han kanske skulle ramla ner till M ikväll där det var lite partaj med kollegor från Malmö om jag fattade det rätt. Då får jag soffan för mig själv ;)
Eller ja...så "själv" som man blir med en treveckors-pajk i hushållet...

Vi valde förresten att stava Carl/Karl med C så det är en Carl Edvin å-så-pappas-efternamn. Papperna ligger här i kuvert å allt men har inte hunnit läggas på lådan än.

Skulle tagit kort på lillfis...men han sover ju så gott... så det kommer nog ett senare inlägg ikväll, tillägnat morfar faktiskt ;)



http://www.bonton.se/sv/index.htm

Älskar Lindström!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback