Full fart framåt!

Oj, här finns inte mkt tid eller ork att blogga längre märker jag!
Igår började Mange jobba igen så nu är jag å lilleman hemma själva framöver...känns märkligt efter att ha haft pappsen hemma i en månad nästan :(
Hade tid hos bvc igår, lilleman växer som han ska. Växt TRE cm sen sist, inte undra på att jag tycker han blivit stor! Kläderna i storlek 56 är för små i stort sett redan...
Vi har lite mullerimeck om kvällarna här, tror Edvin har luft i magen som gör att han har ont för han skriker oavbrutet :( Skriker och fiser...hehe
Det där med att somna med huvudvärk har blivit en vana numera :(

Hade tänkt gå en sväng på stan igår o förbruka lite presentkort, men upptäcker att ett av hjulen på vagnen är lufttomt och två av de andra har lite dåligt med luft....så jag fick snällt traska hemåt...ska köpa en pump och alltid ha med tror jag. Dumt att det inte är sån cykelventil i, annars hade ja
g haft cykelhandlarn mittemot på gatan. Jaja, man kan inte få allt?!

Helgen har avlöpt oxå....åkte till Småland i fredags, innan dess var vi å hämtade ut vår nya tv på posten. Så nu har vi en megatv i sovrummet...ganska gott, bara ett kylskåp som fattas, sen behöver jag nästan aldrig lämna sovrummet ;)
Lördagen var det först barndop för Nils och sen födelsedagsmiddag hos svärfar.
Det är alltid gott med lite extra händer och famnar som mer än gärna avlastar och gullar med vår guldklimp!

Planerna idag? Inga alls...haha...lilleman sover gott så jag passar på att surfa lite och framförallt ÄTA!
Borde plocka lite här oxå men min huvudvärk släpper inte så jag bara oooorkar inte :(
Tråkigt väder ute, hade det varit lite roligare hade jag känt mig manad att åka till jobbet å pumpa hjulen för att sen ta en promenix... men det blir ju ett halvt äventyr bara det!

Vi får se! Vi tar dagen som den kommer...jobbigt att planera ;)


Kommentarer
Postat av: Lajzan

du är min favorit så är det bara :) edvin är också med på ett hörn där såklart ;) tack för idag snäckan,, alltid lika trevligt i ditt sällskap,, kramkalas :)

2009-01-14 @ 18:22:01
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback