Gnällspiken Carl Edvin

Trött Sicka här....remind me att inte skriva att min son sover så bra om kvällar/nätter! Slog tillbaka bigtime....
Sov väl för mkt igår så att somn in igårkväll gick då inte. Men han var på gott humör iaf, inte skrikig eller så.
Gnällig var han inatt däremot, vaknade halv fyra och somnade gud-vet-när :(
Hade hopp om att vi skulle kunnat tvätta lite idag, men enda lediga tiden var vid sju och det gick bara inte komma upp! Får väl se om det blir lugnare ikväll så kanske vi har tur efter tvättid.
Fortsatt ganska gnällig och rosslig grabb idag, men nu har jag en nöjd kille ligg/sittande i knät och jag känner på lukten varför...haha...
Han verkade ju piggare igårkväll så jag hade hoppats på att vi kände för en promenad idag, men jag känner mig inte jättepigg på det istället.

Ska väl gå å pudra näsan lite o se om han vill sova...så jag kan käka lite lunch och förhoppningsvis organisera lite i klädkammaren... compact living förutsätter en viss ordning bland kaoset :( Men jag/vi är dåliga på att hålla efter.

Skärpning!

Calle-mannen har ju namnsdag idag :) Borde ju jag fira med en semla, right?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback