Läge och så...

Sjukstugan Allan...
Mange har ju varit krasslig i veckan och det var väl oundvikligt att även vi skulle trilla dit :(
I förrgår började jag nysa och känna av halsen och stackars lilleman nyser och hostar (dock världens sötaste host och nys!) hoppas bara han slipper halsont!
Jag har den hemskaste rinnsnuva du kan tänka dig....helt makalöst hur mkt snor man kan ha!
Feber har vi sluppit än sålänge iaf, tackålov!


Så här händer inte mkt som ni kanske kan räkna ut...blää...
Jag kan ta allt det sjuka bara mitt lilla hjärta slipper!


Grattis till Felix som idag fyller år! :)

Kommentarer
Postat av: Lajzan

haha visste väl att du skulle trilla dit förr eller senare igen ;) oh yes, det ser jag fram emot,, se bara till att bli frisk först, krya på dig snäckan,, eller er ska det kanske heta :) kramkram

2009-01-25 @ 18:29:24
URL: http://lizzaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

KRYA på er!!! Saknar dej som fasiken.... KRAM <3

2009-01-25 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback