Lägesrapport

Mannen kryper med en ficklampa bakom tevemöbeln...jag undrar jag om han själv tror att han reder ut detta? Jag förutser kortslutning i nån ände....antingen i apparaturerna eller på hjärnkontoret.
Åbäket kom hem med nån spellåda igår så nu står det ett förbannat trumset och
en gitarr här i hörnet...hur fan gick det till? Jag som tvärvägrat, vi har INTE plats!
Han har dessutom mage att berätta allt han gör för mig...som om jag är intresserad?!?!
gahh
Yours truly sitter i soffan med datorn i knät och en helt utslagen son liggande på bröstet...det börjar bli lite små-svettigt nu men ACK så mysigt! Han å jag tog en promenix innan idag och han har i stort sett sovit sen dess. Mojjans kondis var ju inte mkt å skryta med direkt, så det ska bli längre å längre promenixar nu varje dag iaf.
Hela familjen tog en rätt bra runda häromdagen då vi gick ner på stan å valsade lite....å sen hem igen. Vi valde dock en satan-i-gatan-kall dag att gå på...allt för att köpa magdroppar till lillkiddo vars mage verkade ha ont om kvällarna.

Näe, ska testa att lägga ner prinsen i sin säng (som han liksom nappen hatar) och se om jag kanske hinner möblera om lite i hallen....ett helvete att det inte finns nåt förråd till vagnen :( Nu står den smutsig och snöig (ja STOD snöig då, nu är det blött som faen) i hallen men då har man ca 10 cm om vardera sida att röra sig på....så nåt drastiskt ska ske.
Jag kanske rentav får spunk å ringer Hbg-hem och kräver att de bygger förråd till mig...haha


Förråd to the people!


over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback