Not så poppis


Oftast är det ok att valsa runt i selen, sålänge selebäraren rör sig och allra helst av allt sjunger och dansar
(gud hjälpe!)
Eftersom selebäraren sjunger hellre än bra *dansar ännu sämre* och vill skona
grannarna bäst det går, har vi idag stuffat runt till en massa Kent. Tror det är de enda texter selebäraren kan någorlunda, är expert på att TRO jag sjunger rätt för det mesta...
Dagens läxa blir alltså att lära sig barnvisor som passar bebisar bättre än Kent. Sicken flax att vi fick en sån bok av Jonssons :)

Var svårare än jag trott att få med oss båda på kort...
Det är inte alltid prinsen uppskattar mama-love ;)




Börjar bli för lång för mammas knä...väx inte så fort pajk!

Kommentarer
Postat av: Ciliah

Ha ha jag ser att du kör samma princip som jag med datorn i soffan!

2009-01-29 @ 21:00:11
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Soffe

ååhhh vad söt lilla edvin e =) när får man se han IRL ;)?

2009-02-01 @ 22:52:23
URL: http://sofiiiii.blogg.se/
Postat av: Sophie (hidden place)

Åh, det är Kent som gäller här hemma oxå! Tristan föddes till Kent, "lilla ego" för att va exakt, spelades just som han kom ut;=)

Så söt han är lille Edvin;=)

2009-02-05 @ 09:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback