Nyfiken i en strut...

Jag kan ibland njuta av att kunna märkliga saker... en kanske inte så jättemärklig förundran slog mig nyss, nämligen vem som har namnsdag på vår lille prins dag. Hade inte en aning...
Men så googlar jag å hittar denna sida :) Intressant att se alla namnen i den högra längan, kanske ska döpa Eddepeddes lillebror (?) till Polykarpus?
Ser även att han har namnsdag den 11 mars...sånt
måste man ju liksom veta!

Haft en halvskoj natt...natten har väl iofs funkat rätt ok, det är från 4 och framåt det börjar bli lite oroligt och särskilt nu när han är lite krasslig stackarn.
Nu ligger han i vagnen och sover...var det enda som funkade när det blev gnälligt, inte ens att ligga på mojjans bröst å mysa funkade!
Vi var å letade efter nattlampa igår (igen) haha... men vi hittar verkligen inga! Antingen är de svindyra och fula, eller små och sånna man ska sätta i vägguttag vilket vi inte vill ha.
Så nu lutar det åt att vi ska sätta en fönsterlampa under spjälsängen...haha
Hittade även en namnnapp som jag bara måste ha och sen en sista chansning på en heeeelt rund och jätteful napp från Bambino...har verkligen testat ALLA modeller och storlekar men inget funkar!

Gissa vem som ligger å snusar med sin jättefula napp i vagnen nu?!
Det finns så jäkla söta och tuffa nappar å så väljer han den värsta....

Måndag....veckorna går så fruktansvärt fort! Lilleman är redan 6 veckor idag :)
Har en 2Do-lista över veckan...får se hur mkt man orkar få gjort.
Bäst å passa på medan han faktiskt sover!


*mer kaffe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback