Proppen har lossnat!

Haha... låter kanske lite väl dramatiskt, men det har hänt stooora grejer här :)
Det verkar som om Edvin äntligen blivit lite mer loose och faktiskt fattat det där med att le!
Har gått här hemma och varit lite less på att han bara ler när han sover....som om jag tråkar ut honom totalt, trots att jag gör mig till sådär...Trodde nästan inte han kunde le :(
Men idag så :) Kanske var det för att vi fick besök som både han och mamsen blev så glada?!?
Besök som kommer med fika och en bukett med tulipaaaner tycker vi om! :) Tack Lizan, du är en ängel <3
Vi tycker om dig tomhänt oxå förstås...givetvis...

Kom upp innan tio idag faktiskt...tänkte ta mig en dusch, passa på när han fortfarande sov....men nope, hann precis bli blöt i håret då pysas börja lufta lungorna.
Men seeeen gick det bra att somna om lite längre stund så jag hann dricka kaffe och käka frulle ;)
Haft lite längre vakenstund, snorig och liiiiiiite högre temp idag till trots...

Ingen vidare helgfeeling här... får se hur helgen artar sig. Min familj ska troligtvis komma ner å hälsa på....YES! :) Å så fyller grannen på gatan år så vi ska väl försöka klämma in lite firande där oxå...
OM vi inte blir sämre förstås.
Skönt att det händer något, jag börjar bli tokig av att bara gå hemma här och den ena dagen är den andra lik. Kan ju inte ens gå ut å gå :(

Jahopp... vad ska jag hitta för nåt å pilla med nu då? *rastlös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback