Skam på torra land...

Heter det så? Låter ju helsjukt....

Läste precis en artikel i aftonblaskan om en kvinna/tjej som tvingas sälja sitt hus p g a försäkringsseningskassan...skamligt ta mig faen :(
Här sitter nästan jag å skäms för att mina första utbetalningar av FP har gått förvånansvärt smärtfritt, jag som inte är i ett brinnande behov egentligen. Vi har ju en bra rejäl lön att falla på ifall nåt skulle krångla.
Skönt att inte vara helt beroende av dom....helt klart!

Har en liten fågelholk i knät.... vi har börjat dagen med ett bad :s Gjorde ner sig upp till armhålorna typ....urk! Så hädanefter får jag INTE dricka nån juice punkt slut!
Men det är ju mysigt att bada förstås :)

*kramp i armen*

Sitter och rensar ut små kläder... usch så mkt man inte hunnit använda ens!
Vissa i stl 56 funkar än, om de är lite elastiska för han är så lång....
Ska sätta mig å beställa lite kläder på nätet sen :) Rooooligt!

Oj, näe glömmer bort mig själv...måste göra mig lite mat nu när han sover!

icke att förglömma....

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN (mor)BRODER HENKE!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback