You are my sunshine!

You are my sunshine, my only sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear, how much I love you
Please don't take my sunshine away



Precis tagit en lång och skön promenad i den sköna solen :)
Trodde jag tagit mig vatten över huvudet där ett tag, var rädd å inte hitta tillbaka hem...haha...man ska inte vara alltför våghalsig för rätt vad det är hamnar jag väl i Påarp eller nåt...(vart nu det ligger?)
Kom fram till att sålänge jag höll mig någorlunda nära gatorna som heter nåt med stadsnamn så var jag inte alltför långt hemifrån iaf. :)
Varit vaken "tidigt" idag. Vaknade ordentligt då Mange gick och tror jag slumrade väldans lätt fram till nio då jag gick upp. Var ju rädd att de dära ventilationssnubbarna skulle stå här å stampa 7.30 men de kom inte förrän runt lunch.
Lyckats tvätta idag jäklar-i-havet! Tack Babybjörn för en fantastisk uppfinning... senaste gången jag var nere å hängde upp tvätten sov lilleman som en liten gris i den!
Nu sover han som en liten gris i vagnen...som ovan...fast det var innan idag. Märkligt att det går att ligga själv och somna i den men i spjälsängen är det lögn-i-helsike att få honom att ens vara längre än 2 min i?!?
Jaja...tur att han sover ibland iaf :)
Han är inne i en riktig kräkeperiod :( Antar att han snaskar lite för ofta....men vad gör man?!


Åhh jag hade sånna jäkla funderingar då jag var ute å gick, men nu när jag tänkte dryfta så är de puts väck! :( Det var ju faktiskt riktigt intelligenta och nyttiga funderingar (oh my, really?!) för en gångs skull...
Får väl se om de dyker upp i duschen senare, brukar få igång hjärnkontoret därinne ;)


Nu ska jag ta mig lite mellanmål... eller iaf dricka lite för man blir törstig av å promenixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback