Gomiddag Juli

Första juli idag och det är ju en hiskelig otur att det inte finns någon våg här i stugan! (läs egentligen: jädrars tur att det inte finns någon våg då jag garanterat inte uppnått mitt viktmål)
Inte ens blivit så mkt promenerande, det är ju på tok för varmt! Idag har vi tagit en kort promenix jag å E-boy, lite mellandag idag med soldis men en tryckande hetta. Åska på g...Får gärna åska o regna lite nu, men gärna ikväll eller inatt.

Dagarna har rullat på här. Solar, badar, myser i skuggan med lillis, äter gott, badar i pölen och bara njuter av ledigheten.
Igår tog vi en snabb tripp till stan å köpte lite nya sommarkläder till moi, förra året var jag ju tjucker så då var ingen idé att köpa nåt så nu glipar min sommargarderob tom.
Blev påfyllt igår iaf och ett flak öl och en gåstol till pysas fick följa med hem....så nu sitter/står han här å rejsar runt och för ett himlans oväsen. Batterierna i "flygplanet" han sitter i åker snart ur för jag är redan lagom less på ljudet ;)

Kusin Lukas med fader är här sen några dagar och ikväll kommer resterande ur kusinligan hit. Får se hur vädret blir framöver här, kanske blir till å pausa lite om det blir regn och återvända söderut för några dagar. Det är ju inte så kul att sitta här å häcka inomhus och det är ju svårt att få lugn med huset fullt så pysas kan komma till ro och sova om dagarna.

Det sägs ju att det är av barn och fyllegubbar man får höra sanningen.... Lukas frågade häromdagen om jag hade en bebis i magen :(

Nähä, jag är lite trött på solen idag så jag ska försöka spendera lite tid i skuggan och måla vindskivor to da house tror jag.

Lissen bebis här....tänkte huttat in lite bilder här men det segar satan på blogg.se så vi får ta det nån annan gång

Heybaberiba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback