Tråktisdag

Jaha, vad ska man hitta på idag???
Halvdant väder, ömsom regn ömsom uppehåll. Lillepys är rastlös och småsur som vanligt, just nu sitter han med en plastbunke å asar med på golvet. Det krävs bra fantasi för att underhålla kiddo :(
Gårdagen spenderades litegrann i stan, tänkte jag skulle kolla lite efter frisör men det blev inte riktigt tid till det utan vi sprang mest i barnklädesbutiker. Hittade en fin blå munkjacka till Eddo som var till halva priset (halva priset på allt hos Smått!) så det blev givetvis affär. Stl 74 var det men var jättestor så den är nog lagom i höst...
Sen fick han en outfit av farmor oxå som var jättefin och lagom i höst.
Jag är i desperat behov av en klippning, men inte till det pris jag brukar betala för det säger min semesterkassa strängt nej till. Känns hutlöst att betala det :(

Nähä, tror det blir en liten tripp till stan och ev. tropikhuset...

Bajslass to take care of

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback