Åhh vad jag längtar!

Sitter och lyssnar på Rockkanalen, skam den som ger sig! Tydligen har inte radiofrekvenserna nått riktigt upp hit förut (?) för det har bara sprakat i receivern, men NUUU kan man lyssna :)
Blev hiskeligt förtjust i låten före denna, Nickelback - Something in your mouth, så vi får väl säga att dagens blir ett dagens låttips ;)
Nu lyssnade vi på U2 - New Years Day och jösses vad jag nu ser framemot konserten! Ska bara lösa sig lite smidigt med barnvakt helst...gosh!


Nu har molnen dragit in över Hbg, det har blåst ganska bra idag men varit soool å skönt väder. Spenderat dagen i Humlegården idag oxå, så mysigt att ha en trädgård att utnyttja sådär. Sällskapet är ju inte direkt fy skam heller ;)
Igår fick våra små charmtroll passa på å svalka sig i pool, MiniMe gillade det skarpt så det ska han absolut få plaska i så mkt han vill hela sommaren! Gissar och hoppas att det redan finns en sådan i stugan, som kiddo nr4 har man ju vissa benefits ;)

Igår kom jag hem med ett illrött lår...hmm...idag har jag en illröd axel (?) Det är ju dumt att påstå att man är en sån som blir pepparkakebrun, ska jag bli brun alls så får jag kämpa rejält :(
Bra början det här iaf!

Lillepysen ligger å sover gott i mammas säng så jag passar på å ladda in lite bilder som är tagna senaste dagarna. Jag vill ha en ny kamera! Eller iaf nytt batteri till den vi har för man hinner ta max 10 bilder å sen blinkar batteriet frenetiskt å vill laddas...tröttsamt...




Stooooor och fin blomma det där....


"Evin & Ukas" morgonbusar i vår säng...plastpåsar är ju skitkul både när man är 5½ månad och snart tre fyllda :)

Nu kom sambon hem här...så det ska väl göras lite käk! :)

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback