And so we meet again...

Uppe med tuppen (om han vaknar sju vill säga) imorse och gick ner å slängde i det sista som inte hanns med å tvätta igår. När jag sen är nere å har hängt upp tvätten å bara ska slänga igen tvättstugedörren, vem ser man inte där....jo, kärringajävlen såklart!
Tro på fan att hon har bokat in tiden efter mig idag oxå, men är nere med sin tvättpåse redan tjugo över nio typ.
Troligen minns hon hur jag ser ut sen gårdagen, vi hälsade ju trots allt, för idag var hon fjäskig rentav....brrr tantaskrälle!
Var tvungen att kolla i sopen därnere om det tillkommit nån kommentar efter min lapp-replik och det hade det ju.
Så min
morron var alltifrån munter...men blev snabbt på bra humör igen då man blev bortbjuden idag :)
Eddieboy och jag har spenderat dagen hos C&M, sol å tjötande för hela slanten!
Mange fick sitta hemma i lugn och ro för att slutföra sitt sista (?) jobbpass innan semestern. Känns som om jag skrivit det ett otal gånger förr?

Har en sovande pys på magen här, tydligen så gnäller man i sömnen om man inte får sova på mamma?!? Här sover han gott iaf.

Ikväll ska vi bort till 29an å käka lite god mat och "fira" Patrick som idag har uppnått den ädla åldern 29.
Vore ju inte helt fel om pys ville sova lite själv alternativt vakna till liv, då jag känner att min klädsel just nu inte är att föredra (undisar och bh) samt att mitt hår ser ut som ett kråkbo efter duschen....men jaja...vi kommer av nån anledning (läs Magnus) alltid sent dit så de är väl vana.


Heybaberiba

Kommentarer
Postat av: sofie

Hehe lite kul är det väl ändå att ha lite bråk med någon kärringgranne...skönt att ha någon okänd att kräka på:D

Tyra är inne i samma "underbara" period där det gnälls i sömnen och mamma är bäst att sova på.

Hoppas ni haft en bra dag i värmen.

Kram

2009-06-24 @ 22:49:29
URL: http://sofiesofie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag är så glad att jag slipper sura tvättkärringar numera :) kram

2009-06-26 @ 07:16:36
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback