Ida ä ja gla!

Idag har jag vaknat på rätt sida både när det gäller hälsa och humör, precis vad jag bad om! :)
Tvingade till mig lite "sovmorron" idag även om jag inte sov så var det skönt att bara få ligga kvar själv i sängen en stund ENSAM utan en liten illbatting som ska rivas och nypas stup i ett...

Käkade frulle och gjorde mig i ordning för en fikadejt på stan med CiliaH och Matildan :)
Blev en himmelskt god kycklingwrap och icetea på Wayne's, givetvis med en stor balja Latte och en morotskaka till efterätt ;) Vi har haft kanonflyt med vädret, strålande sol och säkert nån grad över 20-strecket. LOVELY! Precis vad jag behövde.
Planerna förutom fikan var att inhandla solglasögon till yours truly och strumpor/sockar (vad är egentligen skillnaden?!!?) till LittleE.
Det blev ett gäng strumpor, höstmössa (framförhållning!) en kortärmad färgglad body och en långärmad fin navy-inspirerad tröja från PoP :) Mkt av det var på rean så det var liksom ok...haha...Så nu får vi väl påstå att kiddo fått sina 6månaders-presenter så det heter duga!
Fick nån värdecheck från Åhlens för nån vecka sen oxå så mina sunglasses betalade sig själva där ;)
I like, ramlade dessutom in på Bodyshop och hittade en peach-duschcreme also på rea....
Så jag är mkt mkt nöjd med min dag!
Blir så glad när jag får umgås med mina underbara mammavänner ♥

Promenad i solskenet hem och handlade med mig jordgubbar och riktig god vaniljglass som får avnjutas ikväll efter kvällsmaten...jag undrar vad man ska tjoffa ihop ikväll? Lasagne kanske? Varit sugen på det i en evighet men inte fått tummen ur.

Näe, nu kanske det är dags att ta tag i gårdagens disk innan man börjar producera ännu mer disk?! Äcklo, jag vet...men JAG har ju faktiskt inte varit hemma.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Mmmm mys o umgås!

Lasagne... nam nam nam! Jordgubbar o glass... nam nam nam:)



Kram!

2009-06-17 @ 19:53:39
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Du har en liten award att hämta i min blogg.



Puss o kram på er :)

2009-06-18 @ 21:37:34
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback