Lite ur form?

Hmm... jag mår verkligen märkligt sen några dagar tillbaka.
Vet inte om det är lite för lite sömn och dåliga matvanor, men jag blir yr/vimsig och får lite dovt illamående :(
Och NEJ jag är definitivt inte på tjucken igen, so spare me please!
Idag är jag lite tjock i huvudet, men har ätit en ordentlig frukost iaf men pallet är inte riktigt med.
Natten har varit lite märklig, MiniMe har varit lite kinkig å gnällt vilket han aldrig gör annars. Han brukar gny lite när han vaknar å är hungrig men somnar utan ett ljud igen efteråt. Inatt gick ja
g upp med honom till Mange som satt uppe vid ett, gav honom ännu en slurk välling å sen somnade han igen. Men det är tydligen standard att vakna 01, 03 och 05 igen :( SUCK!
Däremot har vi fått sova ganska så "länge" om mornarna nu. Strax efter åtta har han blivit rastlös som först å vill upp.
Idag tyckte jag vi hade det lite mys alla tre så jag bestämde att jag bara skulle hämta en ny blöja å byta i sängen...big no no! Tur jag haft tvättid idag, för på två röda så hade vi fontän i sängen ;)
Så Eddieboy har idag hunnit bada, leka en lång stund, käkat gröt o nu sover han sen lite mer än en timme tillbaka.
Jag tvättar som skrivet, men glömde helt bort tiden så de sista maskinerna hann jag inte med :s Yr å vimsig, yes sir!

Gårdagen blev inte så aktivitetsfylld sen iaf. Vi åkte till Babyland för å lämna monitorn och sen till Maxi för å handla käk. På Babyland hittade jag ett par skor, en ny drickmugg och babyolja till pysas. Får väl anses vara hans present sålänge.

Näe, fundera ut vad det blir till lunch å sortera mer tvätt! Underbart...not
Får se om vi tar oss ut på promenad med A&A, eller om vi får skjuta på det lite tills den vanliga Sicka är tillbaka.

Enjoy this lovely tuesday :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas du mår bättre snart!

krya-på-dig-kramar

2009-06-16 @ 20:45:00
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Angelica

krya på dig vännen. Som sagt, du ska ju må bra oxå när vi ska promenera =)

2009-06-16 @ 21:33:46
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback