Måndag?

Jag känner mig helt dagvill!
Bara för att Mange varit ledig nu tis-ons så kändes igårkväll som en typisk söndagkväll.
Vi har spenderat dessa dagar i stugan, skönt att komma ifrån lägenheten trots att vädret verkligen varit skittråkigt.
Lyckades iaf komma ut på en lång härlig promenad igår mellan skurarna.
Denna måndag/torsdag ska vi spendera med mina lovely mama´s i eftermiddag :)
M jobbar idag oxå (sen ska det väl va ledigt på riktigt?) så det passar skitbra med fika idag för vår del.

Oj, gissa om jag fick en chock när jag kom på att det bara är cirkus 2 veckor kvar tills jag ska ha nått mitt viktmål?!?!
Jaiks, hur hade jag tänkt mig det här då??

Tack till CiliaH som ändrat om min bloggdesign ♥

(fråga förresten Mange om tjejkossor har horn!!! jäkla stadsbo...hahaha)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha heter de spiror då?!



btw, nice blogglayout!

2009-06-11 @ 15:18:03
URL: http://ylandgren.blogg.se/
Postat av: Sofie

snygg lay-out du fått till på din blogg, me like :)

2009-06-11 @ 22:13:03
URL: http://sofiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback