Men oj...

...min energi försvann ungefär lika fort som den kom.
Jag är HUNGRIG nu, väntar på M som skulle komma hem med mat från Subway. Tydligen hade han nåt viktigt ärende på banken så han är iväg.
Jag har iaf hunnit sortera massa tvätt, diska och städat på dass. Skrivit inköpslista som ska följas på Maxi, vi är experter på att handla mat som sen inte går att laga för det saknas ditten eller datten iaf. Hopplösa!

Vår babymonitor är redan sönder(?), när man sätter igång den så menar den på att vi är för långt isär med prylarna och att den liksom inte hittar mottagaren. :( Troligt punkt se i en lägenhet på 53 kvadrat och ca 6 meter mellan.
Så den ska tillbaks!

Jo, jag ojjade ju mig lite över mitt viktmål häromdagen.
Vägde mig idag o upptäcker att det ju bara är två kilo kvar ändå...på två veckor så det ska gå :)

Å så har jag ju idag uppnått ett annat mål....att amma 6 månader!

Nu kommer Mange med mat!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat med målen jue!! :) Förresten, vad fin bloggen har blivit! Fixat själv? Måste lära mej detta jag, min e ju såå tråkig!! Ha en skön kväll

2009-06-15 @ 18:56:18
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback