Mitt hjärta!

Idag "fyller" mitt hjärta 6 månader! ♥




Lite armhävningar på morronkvisten :) Vill framåt men det går sådär... Hans "krypande" består nu mest av denna syn och sen häver/faller han framåt.
(=alltså stöper på näsan och det är aj aj, men ändå fortsätter jag för jag SKA framåt!)

Dagen ska vi fira med massa aktiviteter (iaf är siktet inställt på massor) jag ska köpa lite mat, städa och sen blir det lite presentshopping till MiniMe. Apoteket och Lindex (hämta gåvobox?) står oxå på schemat. Verkar blåsa en del ute, men uppehåll och sol(?) så vi har lite energiboost som jag hoppas håller i sig.

Mammas hjärta sover så jag ska slurpa ur mitt halvkalla blåbärste och hoppa i duschen

Fånga dagen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Edvin på 6-månadersdagen :)

Önskar Tyra och Sofie

2009-06-15 @ 11:17:06
Postat av: Angelica

hahhaha han är ju för sööööt!!

2009-06-16 @ 21:19:42
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback