Mitt i veckan, men helgkänning :)

God förmiddag onsdagen den 3e juni!
Hade inte förväntat mig att se solen idag alls, men tji fick jag för här skiner den....litegrann iaf men det verkar blåsigt.
MiniMe sover sin första nap och jag sitter med inköpslista i högsta hugg.
Ikea står på agendan idag, ska köpa matstol å lite annat tjafs. En stol ska få följa med upp till mormor och morfar, behövs ju däruppe oxå. Sen vet jag inte vad vi ska göra mer, hoppas få lite sällis upp till Väla kanske?
Om inte annat åker vi själva, jag å sällis MiniMe :)

Jag har väl helt glömt skriva om pruttas besök på Bvc i måndags?
Det gick väl sisådär...kan man kanske säga...
Tydligen har besöket sist satt sina spår så att så fort jag la ner honom på skötbordet för att ta av inför vägning så börjar han att gallskrika :( Och gjorde så fram tills kläderna var på igen och han insåg att han inte skulle få några sprutor av Elaka Tanten den här gången...brrr, vansinnigt arg och ledsen var han. Gjorde ju inte saken att han sömnvägrat och var dödstrött dessutom.
Men men...trots att det inte var längesen vi var där så har han växt. Nu är han 71,5 cm och väger 8730g ;)
Min goa goa godbit!

Jaha, nä nu ska jag försöka avverka lite av veckans måsten...

See you soon!



Jag sa aldrig att Mange har semester från och med imorron va?!?!? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj vilken liten tungviktare du har;)

Inte konstigt att ryggarna tar skada när vi har såna små tjockisar:D

Kram

2009-06-04 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback