Snackepelle :)

Fredag idag. Fram tills nu har det varit ett sjuhelsikes väder...stormblåst och hällregn typ, å det är BLÄ med stora bokstäver.
Tycker synd om alla som går ut skolan idag.

Vi velar väl fortfarande fram och tillbaka om vi ska åka norrut idag eller om vi ska vänta tills imorron. Mange verkar ha en del att jobba idag oxå, hopplösa karl...
Jag är väl inte överförtjust över tanken att sova på golvmadrass med lillpys emellan, men en natt kan jag gå med på. Min rygg är ju hyffsat fucked-up som den är... :(
Varit ganska mkt bilåkande på sistone så efter den här helgen hoppas jag vi kan dra ner lite på åkandet, iaf i åktid.

Sen Edvin var riktigt riktigt liten så har han haft ett roligt uttryck/språk när han är trött. Senaste tiden har detta snackandet varit som bortblåst för att nu komma tillbaka igen.
Det låter liksom som ett långt utdraget "Eeeeh, gojje gojje gojje!" och det är sååå sött!
Man undrar ju verkligen vad detta gojjande egentligen betyder? :)

Nä, jag ska väl gå å plocka lite här...packa lite så får vi väl se om vi åker ikväll eller tidigt imorrn.



Denna gick inte klicka sist (?) så jag försöker igen
MiniMe och BigMe




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja men Gud så lika dom e!!!!

2009-06-12 @ 21:11:42
Postat av: Angelica

hahha jaaaa det där ljudet har man ju hört! han låter ju hur go som helst xD

2009-06-14 @ 00:16:32
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback