Still not myself

Mår fortfarande lite kufigt...Käkade lunch å gick å la mig en kort sväng med Lilleman, men givetvis så vill han bara sova en halvtimme och det var ju inte riktigt vad jag tänkt mig. Så han fick rött kort och blev utskickad i vardagsrummet med sin far. Tydligen så fick han gult kort där och en nybytt blöja för jag hörde hur M svor över en äcklo-bajsblöja ;)
Tror att E håller på å få tänder bigtime nu för han är såååå jäkla gnällig emellanåt...ingenting duger liksom och han ålar runt som en ål i vems famn han än är i.
Ikväll skrek han sig blå när det var dags för vällingen, den som han brukar smälla i sig på två röda *mkt färger där ja*
En kort stund senare så kommer det en kaskadspya som hette duga så jag antar att lille jag hade den på g ganska länge :( Stackars lilleplutt!

Men nu sover han iaf och jag är helt slutkörd.
Vi skippade promenaden idag, men iom att jag av nån anledning missade sista timmarna på tvätten i förmiddags så har jag tvättat klart nu ikväll. Skönt att slippa ha nåt liggande i tvättkorgen tills nästa gång jag får tummen ur.
Ska gå å lägga mig tidigt ikväll, men först ska jag "bara vara" och njuta i soffan med en tallrik Ben&Jerrys och se på femmans husfruar.
Disk, städ och annat gråll får vänta tills imorron då jag hoppas hoppas hoppas att jag är på bättringen i både humör och hälsa!



Kommentarer
Postat av: CiliaH

Länge leve Ben & Jerry, de kan sannerligen konsten att muntra upp en!

2009-06-16 @ 21:46:55
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback