Back...

....som i tillbaka....inte läskeback!

Jag å pys har varit på lite utflykt i dagarna fyra :)
Pappa å lillebror kom ner å hämtade oss i torsdags *tack* å vi har varit i Småland fram tills igår.
Sköööönt med lite mer plats, lite godare mat, lite mer lugn o ro och lite mer avlastning med många armar som vill bära å kånka pys.
Den lille mannen har nämligen börjat småtjura med sömnen igen, det är ju faktiskt farligt att somna och missa minsta lilla! Själv har jag nog ätit alldeles för mkt godsaker så jag borde ha en riktig detox-vecka....but who cares!?!?
(sen att man har mammas hemmabakade sockerbullar i kylen gör ju gärna att man skjuter på detoxen tills de är slut iaf...haha)
Tack för allt, å Edvin är jättenöjd med alla sina fina presenter! (mamman å pappan oxå för den delen)

Måndag ja... ny vecka helt obokad enligt agendan och det är som vanligt skönt. Ta dagen som den kommer :)
Vi får se vad vi gör idag, jag är trött då jag kom i säng alldeles för sent igår.
Pys drömmer nog konstigt för han gnyr eller snyftar i sömnen och kan helt plötsligt bryta ut i värsta gråtattacken, men fortfarande sova...
Så han har sovit hos oss hela natten, å då ligger man ju å vaknar titt som tätt för å se så han ligger där å har det bra. 
Nu ligger han o sover igen efter att ha käkat mumsig gröt. Min frulle har än sålänge bestått enbart av en kopp te, men ska väl röja lite i köket för å åstadkomma nåt ätbart.

Idag åker svärisarna på semester till solen...vi är återigen INTE avis, inte ett dugg....nope, nix...

Näe, det här inlägget gav ju inte gåshud direkt... jag känner mig ju rentav tradig, så punkt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Äh man detoxa på olika sätt.. Med hjälp av en detox kur eller med mammas bullar, det är ju vilket som =)

2009-05-25 @ 21:01:28
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback