Igen

DU:
1. Hur lång är du? 173 cm över havet
2. Vad vill du bli när du bli stor? Lycklig!
3. Vad jobbar du med? jobbar junte ;)
4. Har du långt hår? vill jag inte påstå
5. Vilken hårfärg har du? blondie
6. Sminkar du dig? more or less
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? hmm...vinröd/lila-aktigt slash svart asful amningsbh
8. Har du kysst någon idag? nope

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Ja i huset jag är uppväxt i å nåde er om ni säljer!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Vill inte välja, kan inte heller för den delen
3. Hur många syskon har du? 1 bror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? "Vi hörs imorrn"
Vad hände med femman?!?!
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Mange
7. Vilken familjemedlem är snällast? Yours truly of course
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Förra veckan :)

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår
2. Vem sov d
u hos senast av dina kompisar? Oj, bra fråga!
3. Har du kysst nån kompis? Yeees
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nixelipix, överrenskommelse här
5.Vem har du varit kompis med längst? hilfe, det vet jag faktiskt inte...
6. Vem känner dig bäst? Svårt, jag är väldigt öppen med allt...men Liza troligen
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jopp, om denne envisas med å gå jämte mig ;)
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, då är de väl inte kompisar om man känner så?

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Jadå, men det behövs inte
2. Klä dig annorlunda? Ja
3. Vara dig själv? Jaaa

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Why not? Att jag ser ut som jag gör har ju en anledning å han är goast i världen ;)
5. Pierca dig? Redan gjort
6. Ha sex på offentlig plats? Jodå
7. Vara omogen? Det är jag jämt...hihi
8. Äta småkryp? Definiera småkryp tack

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? frenetiskt på bvc i måndags
2. När var du på semester senast? Dublin 2008
3. Vilken färg är det på din tandborste? blå å vit
4. Är ditt hår tråkigt? horribelt
5. Vem såg dig naken senast? Edvin...haha...han höll sällskap när jag duschade
6. Hur ofta duschar du? varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? tidigare än igår

Nämen sägoddadå, Johan Palm har hamnat i målbrottet...trevligt!

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tänkte tipsa om att jag startat igång en ny tävling http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/tavla-om-en-valfri-t-shirt-fran-rockefella.html :)

2009-05-20 @ 20:05:45
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback