Jag kan om jag vill...

Idag började dagen med buller och bång klockan sex, jag kom i säng för sent igår oxå så idag är jag TRÖTT med stora bokstäver.
Men men...bara att se pigg ut å ta tag i dagen.
Det blev inte mkt mer till frukost igår än den där koppen med te...så idag, då jävlar!


Det här kanske är vardag för er, men för mig är detta lyxfrulle :P
Så vi kör en dagens frulle bestående av:
Solrosmacka med skinka, avokado, smältost, tomat och salladskrydda
Vaniljyoghurt med kanel/äpple/honung-müsli
Blåbärste

Ser ut att bli toppenväder idag, så jag å pys ska väl se till att komma ut å vädra näsorna lite idag :)
Igår var vi inne hela dagen, jag hade en gnällig tröttis hela förmiddagen så vid lunchtid gick vi å la oss å sov hela eftermiddagen. Skönt!!
Sen hämtade vi upp Mange och begav oss till lite babybutiker och kom hem med bland annat en sån här. Så nu kan vi ha koll på honom även om vi sitter ute i stugan å han ligger inne å sover :)
Handlade lite mat när vi ändå var ute å körde...sen hade ju hela kvällen gått kändes det som. Hela dagen for iväg i raketfart...bara för man sov lite...

Men gud så gott å sova!


Envis morronpigg pojke adopteras bort under dagen så att mamman kan få sova en timme eller två! Jag bjuder på fika vid snabb affär ;)

Kommentarer
Postat av: soffe

vad fint du skurit upp tomaterna på mackan :) hehe

2009-05-26 @ 14:45:00
URL: http://sofiiiii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Frukosten ser ju inte helt äcklig ut;)

Kram

2009-05-26 @ 19:12:19
URL: http://sofiesofie.blogg.se/
Postat av: Evelina

vilken lyx frukost!

jag adopterar gärna en söt bebis under dagen!

men du får tillbaka honom när han börjar skrika ;-) kram

2009-05-27 @ 19:10:02
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback