Kvalitetstid :)

Tjipp tjipp omvärlden!

Jösses Amalia, det ringde nyss nån på annonsen av helvetesverktygen nedan! Givetvis är inte mannen i hushållet och även ägaren av detta hittepå hemma....han är iväg på nån innebandyturnering (som de loosat) och ska ut å käka ikväll...
Vi får se om det blir napp.

Själv så har jag spenderat större delen av dagen i Hum Hum Humlegården med gott sällskap av C&M, samt S&T :)
Det är kvalitetstid det! Den fjärde musketören hade emigrerat till Småland tydligen...Värnamo av alla platser?!?!
Tack för idag girlies ;) Gissa om MiniMe var trött när vi kom hem...jädra unge till å sömnvägra är han.
Har gnytt å bölat lite i sömnen här, jag gillar verkligen inte när han sover så oroligt :( Min lille pys ska liksom sova gott å drömma om små fluffiga gröna leksaker....(eller det kanske är det han gör och blir orolig för sin egen psykiska hälsa?!)

Här sitter jag å käkar....passar på å käka "min" typ av mat när mannen är borta. När katten är borta dansar råttorna på bordet!

Dagens/Kvällens:


Kycklinginnerfilé, grillad paprika, bulgur, blandsallad och en klick tzatziki
Yummi :)

En dagens på min lille goa köttbulle:


Här sitter biffen å spänner ;)


Meeeeen, är du nu där å stör mig??!!

Näe, istället för att sitta här å tragga så kanske jag borde se till å få i mig maten innan MiniMe vaknar och vill ha käk han oxå...å ja, det är en megaportion (å ännu mer sallad finns å få ner...) å ja, jag äter som en häst. Men jag har ju heller inte så mkt mer för mig ikväll har jag bestämt!
Stor i maten and proud of it!

So long suckers!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv för idag:) a very nice day!!

Man ska ju inte läsa din blogg om man e hungrig. Ser smarrigt ut. Så om du någon gång skippar drömmarna om jobba i skobutik så kan du ju alltid starta ett fik;)

Ha en bra kväll!

Kram

2009-05-28 @ 21:33:48
URL: http://sofiesofie.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi vilka "tudor" biffen har. haha gullunge! Men du, du är ju redigt nyttig... man kanske borde ta efter? Hälsade småland btw... kram på're

2009-05-29 @ 00:10:06
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback