Snälla köp skiten dååå!

Idag kunde jag inte bortse ifrån att hemmet ser ut som Bagdad från den icke så ljusa sidan...så det blev helt plötsligt en städardag härhemma. Kanske inte helt rätt dag att städa på, eftersom jag prickar in en dag då Edvin inte har lust att sova i mer än 30 min i stöten och däremellan måste roas mer eller mindre hela tiden...
Irriterad över att bo så satans trångt och ha så jävla mkt bråte som dräller så råkade Mange få sig en rejäl känga :( sorry love, men du går inte härhemma å stör dig dagarna i ända.
Det icke så älskade RockBand-tjofräset har ställts upp, fotats å lagts ut på blocket....å det står där vackert än, mitt i v-rummet...
Så snälla snälla snälla köp skitspelet!!! (Det är dökul att spela men tar på tok för mkt plats i vår lya)



Trummor, Gitarr ggr 2, Mick, XBox 360 och så två spel....mucho billigt för 2000!
Bra nöje i sommar om det skulle regna nån dag jue :)

Konstigt nog så är städning härhemma alltid en never ending story eller mission failed om man så vill...hittar saker å rota i stup i kvarten så det blir aldrig helt klart. När det väl är helt klart så är det bara å börja om för då är det igendammat å råttorna jagar varann här på golvet :(
Hade satt upp mig på tvättid 15 å framåt...men såklart (?) somnar Lillpys efter 14 och sover än! Just nu i min famn här, mätt å stinn...jag som trodde han skulle vakna. Alltid samma visa, det är som om han känner på sig att alternativet till sömn är tvättstugan ;)

Näe jag får gå å dumpa honom i sängen å fortsätta rensa i röran...



Kommentarer
Postat av: Evelina

oj, 2000kr var ju skit billigt. men sambon har playstation 3, det får räcka. funderar på att sälja det i smyg. men då säljer han nog mig om han kommer på det. kram

2009-05-27 @ 19:04:49
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback