Jag har inte glömt...

...att jag blivit utmanad!

10 FAVORITER


Dialekt: svårt, men jag måste nog ändå säga småländska ;)
Mat: Lasagne
Låt: FF med Kent
Film: Braveheart
Tecknad figur: Snurre sprätt med friends
Sport: kolla på eller utöva? handboll och hockey är kul att titta på, innebandy roligast att utöva
Komiker: Johan Glans
Veckodag: Lördag
Glassmak: choklad
Soloartist: Winnerbäck of course!

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: trött
Tanke: gå å sova snart?
Kläder: Mysbrallor å nerkräken tröja...very sexy med andra ord :s
Bakgrund: Law and Order
Känsla: trött här oxå?
Tid: 22.05
Bästa sak: dator eller teve
Irritationsobjekt: att det är sååå tradigt att tvätta, jag vill ha egen tvättmaskin å tumlare *sur*

8 FÖRSTA

Bästa vän: Elisabet
Husdjur: Undulaterna Mia och Pelle (Gul+Blå= Grön unge...hur logiskt som helst jue!)
Utlandssemester: Cypern
Piercing: naveln
CD skiva: Absolute Music 11 och Snap
Bil: Nissan Sunny, a k a Skruttibangbang
Ord: jadu, fråga mina päron....?

7 SENASTE

Telefonsamtal: Mange som var på g hem
Mat: chili con carne och bulgur
Dryck: vatten
Biltur: hem från Frösakull i söndags
Tv-program: Äntligen Hemma
Spelad låt: Winnerbäck i bilen hem från F-kull
Köpta klädesplagg: oj, säkert nåt till Pysen..minns inte vad

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Hmm...njae
Brutit mot lagen: har vi väl alla?
Blivit arresterad: nix
Badat naken: Jopp, både här å där
Varit med på TV: I nåt Dokumentär Inifrån, de filmade min gymnasieklass av nån anledning...
Varit med i tidningen: Ja men nu var det längesen...

5 NEJ TACK

Skolämne: Matte (tätt följt av Fysik, Kemi, Biologi å hela jäkla rasket!)
Mat: Rotmos
Musik: Jazz (sorry svärfar, det går inte hem här inte)
Dryck: Dr Pepper
Djur: Ormar (faaaasligt livrädd för ormar i vatten)

4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: zappar/surfar
Du gjorde igår kväll: oj, ska man minnas det alltså?
Du kan höra just nu: tangentbordsfippel
Du inte kan leva utan: Min familj

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Liza
Du tycker om: Min pys
Du inte gillar: Folk som hatar folk med barnvagn

2 VAL
Coca cola eller fanta: CC
Hund eller katt: Kisse

1 ÖNSKAN Att få en hyffsad nattsömn, tråkigt men sant!


Utmanar de som känner för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback