Whoopsy Daisy!

Idag har vi varit ute rätt många timmar, skönt :)
Dessvärre har jag förärats med en huvudvärk från hell...vet inte, men jag har fått för mig att det är för det blåst så dant idag. När jag gick ner på stan var det mungipor ner för det damp ner en droppe eller två på oss, men sen har solen lyst så varmt å fint på oss....men denna jäkla blåst!!!
Vi har varit flitiga vill jag lova, redan innan vi mötte upp södra Sveriges värsta shopaholic hade jag hittat tre par byxor, en bodysuit och en kofta alldeles på egen hand. (och ett puder då mitt damp i golvet och därmed i tubbidählamiljoner molekyler...retligt, jotack!)


När solen kom fram märkte jag att vi glömt solhattarna hemma...och eftersom man inte kan ha för många solhattar (?!) så köpte vi en ny rutig sådan.
Fikade med en balja latte och morotskaka :) Sååå duktiga på att fika så...men nu blir det lite lättare alternativ framöver!
Spenderade mitt presentkort på Gina oxå äntligen, lite slit å släng-kläder som man faktiskt inte behöver vara så rädd om....kräkvänliga alltså :s
Det blev iaf två oversize-tröjor och ett linne med nåt virkat bak i ryggen.


Även Mange fick en släng av sleven...som man kanske säger... en piké som iaf jag tyckte var fin...får se om vi är överens om detta...

Tack för idag C, kvalitetstid verkligen! :)


Nu är han på g hemåt så jag ska väl förflytta röva ut i köket å trolla ihop nåt ätbart...men först en alvedongrogg för det här var fanimej ingen rolig skallebang...blir det åska??


Goa goa unge! Me love you även om du väcks å slåss lite för tidigt om mornarna ♥




Kommentarer
Postat av: CiliaH

Pffff södra Sveriges värsta shopoholic??? Moi??? Obefogat påhopp tycker jag asg



Tack själv för idag. Precis vad man behöver!



Kram

2009-05-26 @ 20:01:36
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback