4 dagar...

...nu är det nedräkning på hög nivå!
torsdag, fredag, lördag och SEN är det SÖNDAG :)
Jag har nog nästan aldrig i hela mitt (ganska långa vid det här laget) liv längtat till en söndag?

Känns väl ganska ok inför flytten såhär långt, ingen panik över något iaf...några dagar kvar och lite kvar att göra, det mesta är packat. Mest saker att slänga och skruva isär som återstår, städa toalett och kök ordentligt samt att packa ner köksattiraljer vilket ju inte tar så lång tid.
Mange slutade tidigt igår och följde med oss hem efter sångleken redan. Skönt! Fick lite hjälp med att bära tunga grejer och koppla ur viss elektronik som jag inte vågar ge mig på.
Edvin hade nog saknat sången, även om det inte är sången i sig han uppskattar utan att skutta runt och dra ledarna i armband och halsband :s Han sitter mer i Kiinas och Maries knän än i mitt!
En av mammorna där frågade om han alltid är så aktiv...haha...If you only knew!
Somnade som en klubbad i vagnen på väg därifrån.
Hade en trött å tjurig kille nästan hela kvällen igår :( Men att slappna av och somna är LIVSFARLIGT.
I julklapp önskar jag mig en unge som man bara kan lägga i sängen, säga godnatt å så går man därifrån och har en lugn kväll, natt och vaknar med en kvittrande glad unge i SIN säng vid ska-vi-säga-eightish?
Tack tomten!

Imorse vaknade han vid sex och var jättepigg och jättebusig som vanligt. Bahh...å jag är sååå trött! Igårkväll hände det som nästan aldrig hänt. Jag somnade sittande i soffan!!

Edvin verkar ha vaknat lite på fel sida idag...varit på ett helvetes humör, men nu leker han här tackålov så jag får liiiite lugn å ro. Vält ut hela leklådan såklart ;)
När vi skulle klä på oss imorse så drog Edvin av sig blöjan fort som fasiken å satte sig på golvet och TADAAAA jättekisspöl på golvet :( Härligt, kiss på hela underkroppen så det var ju bara å slänga honom i duschen.
Han somnade redan efter åtta i min famn här...men så ringer Mange å berättar att han var framme i Malmö och Edvin vaknar...suck!
Mange ska jobba i Malmö resten av veckan :( hoppas det inte blir alltför sena kvällar utan att jag kan hinna få lite hjälp med flyttjox oxå.

Näe, dags att fylla magen med frukost! Sen får vi se vad dagen erbjuder :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag vill också flytta nu! Känns så långt till maj. Hoppas ni kommer trivas. :-)



Nej, inget foglossningsbälte, men vi skulle titta på det på nåt ställe som bm tipsade om.

2009-11-25 @ 11:15:46
URL: http://blivandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback