Jag är nog lite kär...

...men inte kär som i KÄR utan mer "håller kär"... en person som känns så intelligent, så full med både positiv och negativ livserfarenhet, osnygg som sjutton men har go dialekt.

Marcus Birro :)

Dessutom skriver ju h
ans sambo en väldigt intressant och roande blogg!

Men vafan, det var ju inte riktigt det jag skulle skriva...

Idag är det fredag, jag ska försöka städa upp lite i röran här...nu när man inte har pressen att hålla snyggt inför ev. lgh-visning så har hemmet förfallit förstås  :( Jag ORKAR ingenting känner jag, fattar inte vad det är...kan det vara vädret?
Plocka i ordning gårdagens inköp, kanske slå in de julklappar som är klara?
I eftermiddag sen ska vi gå å ta baconfeber-sprutan :( Är i valet och kvalet i vilken arm jag ska ta den... jag är högerhänt, men bär Edvin med vänstern (så vänstern är min starkearm). Ska hela armen bli lam får jag ju liksom ta den i högern, men om det bara ömmar där själva sprutan tas blir det ju i vänstern...jävla dilemma!
Nu har vi iaf bestämt flyttdatum som hoppas ska behaga alla parter, det blir söndagen den 29e så vi behöver inte ha blåslampan i rumpan om vi nu skulle trilla dit med lite sjuka efter sprutan.

Edvin sover och jag borde passa på å betala lite räkningar och sånt...likabra å ta tag i det så man inte glömmer bort sånt i all hast i slutet på månaden.

Hoppas finna lite fredagsmyskänsla!

so long, nu får jag ta tag i dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback