Lördagförmiddag

Som vanligt är vi uppe å hoppar vid sju, även om den lille mannen fick ett busryck vid fem i morse! Hoppade och studsade runt i sängen och ville minsann INTE somna om....my God unge ;)
Efter lite trixande och mkt sjungande och bengos (han gillar att man stryker honom över låret) så somnade han någorlunda om igen och sov till sju.
Vi gick upp och lät fadern sova vidare med stängd dörr, som om det hjälper när Edvin hämtar ett grytlock i köket och bankar på sovrumsdörren ;)
Att han bara orkar gå från sovläge till busläge på 2 röda?? Vad kan det bli av en sån påg?!?
Han har kommit på att om han håller i sängkanten så kan han hoppa jämfota som en tok...ser ohyggligt roligt ut!

Jaha, gårdagen blev lugn. Vi struntade i sången för det var så tråkigt väder och (minsta motståndsregeln) jag går inte gärna 40 min i regn för 30 min sång. My kom förbi på brunch vid 12 å vi pratade lite skit och så...
Sov middag länge sen, jag var rätt schleten jag oxå.
På kvällen gjorde vi egen pizza i vår Pizza Pronto. Det blev med parmaskinka, mozarella, pinje, parmesan och ruccola...mkt gott och otroligt mkt fräschare än köpepizza. (mkt billigare blev det ju inte dock den här gången)
Lite vin, god mat och Idol...la mig vid 23.

Idag ska det nog försökas packas lite....sen vid 17 är vi bjudna på middag :)

So long

Kommentarer
Postat av: Linda

Men tjena Sickan!

kul att du bloggar... o så söt liten kille har ni med...Gillar din blogg.



Kram.

2009-11-07 @ 13:19:36
URL: http://metrobloggen.se/gumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback