Nu är det klart!

Nu har vi precis varit nere å skrivit på kontrakten, så nu finns det absoabsoabsolut ingen återvändo :)
Vi ska flytta till radhus, I like it a loooot!
Det blir bubbel å köpemat härhemma ikväll ;)
Nu ska jag lägga en trött Edvin här och förbereda lunch, blev en fattig torr frukost för min del idag och det stressades iväg då Edvin kräkte ner hela sig då jag satt honom i vagnen och jag för ett ögonblick trodde mig slarvat bort husnycklarna...gahh...
Men åskmolnen har dragit förbi och här är nu ljus himmel och solsken hela dagen :) Inombords då alltså, ute är det grått å trist.

Sååå, läggis å lunch!


Mammas lilla "hjälpreda" som snart kommer få ett eget rum! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hurra och grattis till nya boendet!

Kram!

2009-11-19 @ 13:27:17
URL: http://blivandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback