Pappas dag!

Åhh, vi hade det såå trevligt igårkväll! Tack snälla Ciliah och Micke för en mysig kväll, och tack även till de andra två kära familjer som var där. Det var precis vad jag behövde!
Hoppas kunna bjuda tillbaka snart :)
Vi var inte hemma förrän halv tolv så det var ganska omgående sängdags för mig. Edvin somnade sent (uppstissad till max som han var) i vagnen där men somnade om i bilen hem. Härhemma blev det lite välling och somna i mammas binge. Mammagris!!!

Imorse vaknade han först vid åtta :) Nu har han ätit gröt och springer och leker med lite Tupperware-grejer som jag fick igår. Jag skulle ju inte köpa skitplasten egentligen, men kunde inte riktigt stå emot....hopplös!
Edvin verkar iaf älska sina krokiga små söta bestick ;)

Mange sover än, tänkte jag ska gå in med en kopp kaffe och möjligen ge honom äggmackor...frukost på sängen är ju inte varje dag! (för att han så sällan äter frukost härhemma)
Jag har beställt en FarsDags-present till honom, men den har inte hunnit komma än :( Den görs "i mån av tid" så vi får se när den trillar in, är över en månad sen jag beställde nu.

Annars idag ska vi fira dagen genom att göra Langos, något fadern i huset tjatat om länge nu men som jag anser vara ett söndagsprojekt. Det har jag inte ätit sen Hultan år 2000?!?
Jag lyckades packa tre lådor igår, ska väl kanske packa några fler idag. M gillar inte att jag gör det då han anser att det fortfarande inte är hundra säkert att vi ska flytta, kontrakt är ännu inte skrivet och det kan ta sketen ände fortfarande...men jag är optimist!



STOOOOR KRAM TILL ALLA PAPPOR IDAG!

MIN ÄLSKADE PAPPA ♥

MAGNUS ♥









Kommentarer
Postat av: Icka

Besticken från tupperware är jättebra! =) Oscar har fått pilla själv sen han var 11 månader ungefär och han är jätteduktig på att äta med riktig gaffel nu!

2009-11-08 @ 11:48:14
URL: http://ickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback