Punktform

  • TvättstugebesökEN blev stressiga, men nu är skiten gjord för denna veckan
  • Städningen gick väl sådär, svårt när Edvin vägrar sova fm
  • Besiktningen gick ok, bara småkommentarer om alla hål vi gjort i väggarna
  • Fotograferingen gick bra, tydligen ett riktigt charmtroll vi har. Minus på alla föräldrar som tror att ÖF är nån "här-slänger-vi-in-ungen-så-sköter-den-sig-själv-och-jag-kan-bara-fika-slash-prata-skit". Ruskigt frustrerande...ungefär lika frustrerande som överpedagogiska högljudda föräldrar som måste prata högt och väldigt avancerat med sitt barn för att alla runtom ska förstå vilket smart barn man har...bahh
  • Matinköp verkar dröja då båda mina pojkar sover just nu...
  • Skrev jag nånstans att jag är dötrött och bara vill äta & sen kollapsa i soffan??

Kommentarer
Postat av: Annica

Håhå jaja, här är en till som är helt slut... Det var banne mej KAOS på förskolan idag!

Kram!

2009-11-05 @ 19:29:36
URL: http://fruitloop.se
Postat av: Emma

Låter som att "någon" skulle behöva semester =)

Me 2!!



Vet inte varför men jag är lite anti öf... Kanske just av den anledningen som du skrivit ovan... ;-)

2009-11-05 @ 22:19:28
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback