Sneak peak

Onsdag, grått å tråkigt!
Edvin snarkar och jag har ätit frulle å duschat. Har suttit lite å trixat här...ska bli lite julkort är det tänkt.
Verkar som om vi har 4 lådor kvar att packa i bara :/ får väl packa klart dem och sen se hur mkt det kan vara kvar innan vi köper fler. Räknade lådorna som står staplade här i v-rummet igår...20 st så jag har varit ganska flitig tycker jag.
Får se vad vi hittar på idag, var ju så skönt med en liten promenad igår (inte varit ute ordentligt på ett tag kände jag) men idag regnar det bara å de har tydligen varnat för mer eller mindre storm :( Så vi håller oss nog inne...
Möjligen går vi in på Ica en sväng, jag behöver karamellfärg :P

Edvin somnade efter många om och men igår...tror det är lite tandgnissel som stör, framtand nr 2 håller på att bryta igenom. Ingen egentid då direkt för den här mamman alltså...
Sa jag nånstans att jag är trött? Konstigt egentligen, för då E äntligen sov så sov han riktigt GOTT fram till halv tre nånting då han ville ha välling och sov sen till 6.53...så jag borde vara utvilad?! Jag brukar kunna studsa (någorlunda) pigg ur sängen, men numera hoppar Edvin ur sängen och busar runt och jag ligger kvar å vill INTE lämna min goa tillvaro under täcket...

Näe, jag får väl ta tag i lite disk eller nåt för här blir jag lite rastis av å sitta!

Men först...liten sneakpeak från hyschet igår ;)

Min fina fina tomtepojke!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfin bild på lilla söta Edvin:)



2009-11-18 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback