Stökbök och ryggskott?

Fredag på Jkpg-gatan...när man tänker efter är det sista fredagen på Jkpg-gatan för alltid!
Hur glad och nöjd jag än är över att flytta så måste jag erkänna att jag har trivts förbannat jäkla bra i den här lägenheten BE (Before Edvin). Tills det att han började röra på sig med stora bokstäver har det ju funkat bra med honom i lyan oxå...

Två dagar kvar till flytt och redan igårkväll började jag känna av en krånglande rygg.
Idag strejkar den ordentligt, hugger och knakar om vartannat och vissa ställningar är helt omöjligt att stå, sitta, ligga och gå i :( Snacka om taskig tajming!
Så hittills idag har jag torkat ur några köksskåp, röjt undan kläder och saker i klädkammaren samt tejpat ihop galgar i tiopack. Tänker slänga ut gamla fula plastgalgar och bara satsa på de lite finare i trä har jag tänkt...visst borde man gå runt på 40 galgar?

Edvin sover långförmiddag märker jag, uppe i närapå 2 timmar nu...
Jag kan inte fatta vad det är för trötthet som attackerat mig! Går som en zombie dagarna igenom :( Inatt har jag ändå fått sova gott. Gick å la mig elva och fick sova ostört till tre då Edvin vaknade för välling. En gång bara inatt som jag tackar och bockar för! Sen vaknade han väl innan sju nån gång, jag vaknade av att han och Mange låg å snackade jämte mig ♥
Nähä, lite lunch kanske INNAN vilden vaknar igen...
Samlar kraft tills förstärkningen kommer hem från jobbet, idag ska vi försöka hinna komma iväg till Ikea.

Varit dåligt med foton på senaste tiden...så arg på kameran det är därför! Men här kommer en liten kavalkad på min fisunge ;)

Edvins favoritprogram på tv - Lottodragningen!
(ja jag har bundit snöre runt högtalaren, annars har de inte mkt till "innehåll" kvar när Edvin är färdigpillad...)

Vem behöver leksaker...

...när man har en påse potatis?

Kalsongmannen! :)
Har fått börja stänga dörren till sovrummet för annars klättrar han upp i sängen stup i kvarten och jag kan inte ha hjärtat i halsgropen hela tiden...är väl bara en tidsfråga innan han öppnar dörrar :/

Tore Skogman - alltid i farten! Såhär ser 98% av alla kort jag tar på honom ut...

Ni ska bara se vilken fulsöt glugg han kommer få mellan framtänderna, inte bara enkrona utan guldtia kommer få plats där emellan ;)

 

Njut varje minut!



Kommentarer
Postat av: CiliaH

Shit vad söt han är i sina kallingar! Goe, goe Edvin! Vi saknar er!!!!!!!!!



KRAM

2009-11-27 @ 12:27:01
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Icka

Vad söt han är! Oscar har också en glugg mellan framtänderna. Det är faktiskt rätt gulligt! Å det där med dörrar.. de kan de snart. Oscar smäller igen alla dörrar nu. Å, jag tror varje gång på att han ska klämma sig. =( Livet med barn är nervöst! Trevlig helg (och flytt)!

2009-11-27 @ 20:13:02
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha va söt han är på sista fotot!! Helt underbar!!



Lycka till med flytten! Kram

2009-11-27 @ 23:06:30
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback