Tisdag

hej hej

tisdag idag och morgonen har hittills avlöpt precis som alla andra dagar.
möjligen lite annorlunda på det sätt att edvin bara sovit en halvtimme och nu sitter å myser i mitt knä, därav avsaknad av stora bokstäver...pekfingervals peeps.

igår var vi å lekte hos C & M i några timmar, mkt annat gjorde vi inte. fått en väldans (skulle behövt stora bokstäver) mammig kiddo :/

idag ska vi på sånglek i eftermiddag, ikväll till radhuset och kika och diskutera framtiden.

så är läget


han ser arg/ledsen ut men är glad. busar med grytlock ;) snygg frilla efter att vi fått skrubba huvudet under kranen lite efter en middag á la äta själv.



hittade honom nyss inknödd bakom teven... och vad hittar jag mer? hemtelefonen...jag har tackålov upptäckt att den går att låsa!

älskade bustroll ♥ nu ser jag en strumplös unge rännande här, strumpjakt nästa!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hihi, vilken busunge!

Vi saknade er idag på sångleken!

Kram!

2009-11-10 @ 19:18:45
URL: http://fruitloop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback