Vår dag

Edvin toksov i förmiddags, tror han snarkade kudde i över 2,5 timme! Så jag hann både äta frukost, duscha och käka lunch...haha

Sen var busbatterierna laddade kan jag lova! Vi tog på regnskydd och traskade över till Ica då vi fått mail om ett paket som var kommet....oh I love it! Det är en födelsedagspresent till lilleman så jag ska inte skriva ut vad det är...än...
Samtidigt köpte jag lite karamellfärg för jag har tänkt att Edvin ska få kladda lite på papper...tradigt nog hade de bara röd. Fine, röd fingerfärg blev det iaf...

Av med paltorna och så fram med kiddos kreativa ådra:


Det började lugnt och sansat...han verkade ha en plan:

Jaha, hoppla då!! Vart tog mästerverket vägen??

Hoppsansa...planen var att få ner den på golvet?

Men ok...glad bebis = glad mamma!

 

Nu väntar vi på att pappan kommer hem inom kort....om han kommer hem i stormen! Fortare än kvickt kanske om han har medvind...storm i klass2-varning ute!
Låter som om den lille killen här behöver en stund med stängda ögon....

So long!

(ps...färgen gick bort sådär halvbra så vi har en rosa barba!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha va söt han är!

2009-11-19 @ 10:29:18
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Annica

Wunderbara bilder!! (på en underbar kille...)

Kram

2009-11-19 @ 10:42:14
URL: http://fruitloop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback