Xmas-feelings

Jag brukar inte bli så uppöveröronensugen på jul och julkänsla förrän i december nånting men i år har den kommit smygandes redan ;)
Kaaanske för att man hoppas få fira "jul" mer i sitt eget mysiga boende (vi firar ju i Småland, men att få pynta mer hemma vore mysigt) samt att man i år har en liten älskad familjemedlem till att fira tillsammans med ♥
Kul att skriva hans önskelista, spännande att få se hur han reagerar på tomten och julgran och gudhjälpemig - allt julpynt och tomtar hemma hos hans mormor och morfar :s
Förra året var man ju spänd och uppspelt över något hela annat! ;)

Men FÖRST är det förstås födelsedagsfirande! Om en månad fyller ju lilliplutt ett år...ETT ÅR, fattar ni?!

Oj, näe...egentligen skulle jag ju bara skriva att i år blir det julbord (hoppas jag?) på båda sidor av min familj. Det årliga julbordet med min pappas sida släkten och sen i år ska vi fira julbord med Magnus släkt på Gyllene Uttern i Gränna. Ska bli mysigt, vi var där på just julbord för något år sen och det var en hit. Jag som egentligen inte är så mkt för julmat... men lax i alla slag och rökt kött och sill och julmust är ju faktiskt gott :P

Jaha... nu måste jag ner i tvätten...detta tråkgöra!
Senare idag blir det besiktning av vår lägenhet och efter det hoppas jag kunna köra iväg till öppna förskolan där det idag är fotografering :)

So long!


I tisdags på vår sånglek.

Edvin älskar att leka där och ville inte alls fika med oss andra utan lekte hellre med sin kompis Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback