Krassligt i Barbaland

Suck...

Så var vi återigen krassliga här i Barbaland :(
Igår när vi var hos Angelica och Amir och blev bjudna på förtjusande kladdkaka (yummi!) så började Edvins näsa att rinna...
Hade svårt att komma till ro igårkväll när han skulle sova och somnade till slut gott på Manges bröst här i soffan ;) Ja de snarkade rätt gott båda två!
Små-orolig natt så idag är vi inte pigga alls nån av oss tre...
Litegrann feber och näsan rinner konstant :( FAN! Bara velat sova på mig nu på förmiddan så först nu har jag fått i mig kaffe och frukost.
Nu sover han gott i sin säng finally.

Känner mig bara irriterad och trött, inte alls så glad och energifylld som jag var igår.
So why bother?

Typiskt :(



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas han blir frisk snart!



Kram

2009-10-23 @ 11:42:34
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Angelica

nu får det var nog tycker man! jag hoppas att detta är något som inte tar några veckor på sig att försvinna. Krya på er sötnötter =) trevlig helg.

2009-10-23 @ 12:28:23
Postat av: Alexandra

Har också hört både det ena och andra vad man ska undvika att göra med sitt barn av "äldre".

Min svärmor påpekade att vår dotter skulle bli en bärfis när hon blev äldre för vi bar henne när hon var ledsen mm . Men hon är så framåt & självständig som man kan bli tror jag ;)

2009-10-23 @ 16:52:37
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Evelina

vad betyder Rabbor? stackars lille mini barba som är hängig igen, bättre nu??

2009-10-26 @ 12:51:25
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback