Mysmåndag

Goförmidda!

Måndag igen efter en mysig helg :)
Fredagen mös vi härhemma, god mat och Idol blev det...gick å la mig rätt tidigt.

På lördagen åkte vi upp till stugan på förmiddagen, var härligt väder så vi gick en skön promenad. Farmor och farfar var där oxå och Edvin fick en fin Xylofon av farmor :)
Ovan nämnde busunge gick loss på ALLT i stugan, gissa om denna donna var nervös över att det eldades i öppna spisen?!? Men han fattade galoppen att man skulle ge f*n i det där varma, tackålov.
Köpte en stor påse godis som avnjöts på kvällen...fleffelördag!!

Igår tjurade jag till mig en sovmorron...haha...inte mer än rätt att jag kan få en då och då?!?
Icke blev jag piggare av detta direkt. Fick ta en extralur med Edvin som passade på att sova i över tre (TRE!!!) timmar över lunchen. Galet!
Sen gick vi en promenad efter maten och hoppade i bilen hem igen.
Plockade lite härhemma och sen blev det soffmys för hela slanten.
Bad, välling och efter ännu lite mer bus var det läggdags.

Härlig helg!!!!

Idag måndag är det tvättstugan som gäller...har gett mig på Mount Laundry som nu är ett minne blott, tills nästa vecka vill säga.
Har siktat in oss på att åka på Babycafé sen i eftermiddag och sen antingen innan eller efter måste vi köpa lite smått å gott. Får se om det blir Willys eller Maxi...promenad eller bilfärd med andra ord.
Trodde vädret skulle vara lite muntrare idag, men ickepicke :/

Man får leva på den sol man fick i helgen :)


Inte så soligt för stunden...promenix på Prins Bertils stig :)

Älskade älskade havet :) Kanonväder, kallt och soligt.

Bustrollet äter ärtor med hela ansiktet :) Fotad av farfar

(Mange envisades med att kolla hästarna under hela middagen...om ni undrar varför text-tv är på...alltså...)

 

Nu, sortera tvätt...yeeeehaaaaw



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback