Busunge-torsdag!

Jag är redan helt slut! Klockan är bara tio men jääääklar vilka långa timmar vi har lagt bakom oss.
Morron och fullt ös medvetslös sen sex i morse, borde inte min kropp och knopp ha vant sig nu?!? Jag är gråtfärdig varje morron när salivsprutaren kommer och drar en i örat eller håret.
Tack o lov har han bara käkat välling en gång inatt, vid ett om jag inte missminner mig.

Jag hinner verkligen inte med, han upptäcker nya busigheter varje dag den lille mannen.

Vår bokhylla är illa åtsatt, märkligt nog väljer han bara att gnaga på mina gamla engelska klassiker...Twain, Shakespeare och Austen...dålig smak kan jag tycka ;)

Förut har han lekt med dvd-skivorna vilket varit rätt ok för de är svåra att få upp...nu har han kommit på hur man skjuter på skjutluckan som vi tidigare skyddat våra cd-skivor med...aj aj aj

Locket på tvättkorgen (snarare en stor metallcylinder) åker av och på med ett brak...det roligaste är ju nu när den är fylld till bredden och man kan dra ur den smutsiga tvätten och helst krypa iväg med ett par strumpor i munnen...blärk!

Dörren till toaletten måste stängas helt, annars pillar han flinkt upp den och kryper in och pillar på golvbrunnen i duschen. Sofie skrämde upp mig igår och nämnde toaborsten....bevare mig väl om han ska hitta den oxå :S

Kökslådorna, need I say more?

Ja, det var bara en bråkdel av bus som vi hunnit med bara IDAG!

Igårkväll satt jag återigen och försökte komma framåt i Edvins första fotoalbum...åhh en liten tår trillade bildades faktiskt därinne i ögonvrån ;) Vilken lycka du kom med älskade unge!




Nu är lilleman vaken och vi ska "fånga dagen"
Lödde på schemat tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Blir full i skratt när jag läser! Dom är ju så härliga men guuuud va knäckt man blir. Inte en lugn stund på dagarna utan det är fullt ös från morgon till kväll. Haha...



Men det är nog så de ska vara =)

2009-09-17 @ 10:19:44
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback